2 listopada 2013

Zagadki Medyczne i Sztuka Diagnozy - Dr Med. Lisa Sanders

WYDAWNICTWO: MAGNUM
Ani popularność serialu "Dr. House", ani fakt, że Lisa Sanders była konsultantką tego serialu, nie wpłynął na moją decyzję o przeczytaniu tej książki. Na samym początku, muszę przyznać, że wybór lektury był z mojej strony zupełnie losowy. Być może z tego powodu trudno mi jest ocenić książkę zupełnie jednoznacznie. 

 Opowiadania medyczne - myślę, że pod taką kategorię można podczepić książkę Lisy Sanders. Szczerze powiedziawszy, po ich przeczytaniu niewiele jestem w stanie o nich powiedzieć, książkę czyta się bardzo szybko i sprawnie, aczkolwiek nie jest to lektura, po której przeczytane treści zapadają w pamięć, zostają w głowie. 

Być może kluczowy w mojej ocenie jest fakt, że nie jestem lekarzem, ani studentką medycyny. Jednak, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że wokół książki zbudowano pewną "czczą" otoczkę przy pomocy chwytów marketingowych i jestem intuicyjnie przekonana, że studenci medycyny sięgają po lektury ambitniejsze i cenniejsze z punktu widzenia zdobywanej przez nich wiedzy. 
Trudno mi się przychylić do pozytywnej, lub negatywnej oceny, książka nie wywarła na mnie żadnego wrażenia, ani pozytywnego, ani negatywnego, więc siłą rzeczy, ta recenzja będzie tylko śladem po przeczytanej książce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.