12 lutego 2015

Wichrowe wzgórza -Emily Brontë

Wydawnictwo: ZYSK i S-KA
Kategoria: klasyczna literatura angielska
Strony: 410
Moja ocena: Absolutne mistrzostwo świata


Tym razem naprawdę nie wiem jak zacząć. To prawdopodobnie będzie najkrótsza recenzja jaką kiedykolwiek napisałam. W zasadzie, nie będzie to nawet recenzja, ale raczej komentarz na temat przeczytanej z zapartym tchem książki.

"Wichrowe wzgórza" poruszyły mnie do głębi. Nie potrafię krytycznie odnieść się do tej książki. Nie potrafię powiedzieć nic więcej ponad to, że było to dla mnie wielkie doświadczenie egzystencjalne, którego ciężar pozostanie we mnie na długo. Równocześnie, mam przekonanie, że było to wrażenie tak mocne, że jakakolwiek próba ujęcia go w słowa, mogłaby  w sposób znaczny je umniejszyć, a tego bym nie chciała. 

Dlatego pozostanę przy tych kilku słowach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.