14 marca 2015

Czytamy bez mamy. Kraina Nieczytania - Magdalena Zarębska

Wydawnictwo: Debit
Kategoria: Dla dzieci
Seria: Czytamy bez mamy
Poziom: II
Strony:75
Moja ocena: 5/10

Niestety "Kraina Nieczytania" nie przypadła mi do gustu. Myślę, że jest to historia wyjątkowo nudna i nijaka, która najprawdopodobniej nie zainteresuje zbyt wielu dzieci. Pomysł na książkę o dzieciach, które nie lubią czytać jest naprawdę ciekawy, ale nużąca narracja nie pozwala śledzić tej historii z zapartym tchem. Nie spodobały mi się również ilustracje, które moim zdaniem za bardzo przypominają scenerię z gry komputerowej i raczej nie ubogacają wyobraźni dziecka. 

Po lekturze tej książki nie pozostało we mnie żadne wrażenie, dlatego zdecydowałam się ją ocenić 5/10. Myślę, że ani nie ma w tej historii czegoś, co zasługiwałoby na zdecydowaną pochwałę, ani czegoś, co byłoby powodem do przesadnej krytyki. 

To historia dla dzieci, jedna z wielu, nie wyróżniająca się niczym specjalnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.