29 marca 2015

Marcowy rachunek czytelniczy

W związku z tym, że marzec powoli dobiega końca postanowiłam zamieścić na blogu podsumowanie. Nie oznacza to jednak przerwy w czytaniu, ponieważ już rozpoczęłam lekturę kolejnych książek.

Stosik na kwiecień piętrzy się na moim biurku, ale listę tytułów zamieszczę na blogu dopiero wieczorem 31.03.2015. 

W marcu udało mi się nawiązać współpracę z dwoma wydawnictwami, z Wydawnictwem Debit i Wydawnictwem Święty Wojciech. Nie zrecenzowałam jeszcze żadnej książki drugiego wydawnictwa, ponieważ wciąż oczekuję na przesyłkę.

Marzec upłynął pod znakiem książek dla dzieci, choć zdarzały się też inne lektury, co widać na załączonym obrazku. W tym miesiącu wkroczyłam w świat norweskich kryminałów, dzięki wciągającej historii napisanej przez Jo Nesbo.

W marcu odkryłam również świetną książkę z historii filozofii nowożytnej. Mam na myśli publikację Zbigniewa Drozdowicza. Mogę zdradzić, że jego kolejna książka znajduje się na mojej liście kwietniowej.

W tym miesiącu również otworzyłam się na social media. Założyłam konto na Twitterze, co zaowocowało otrzymaniem książki do recenzji od wydawnictwa Smak Słowa i wysłuchaniem interesującej audycji odnośnie tej lektury. Książka oczywiście znalazła się na mojej liście kwietniowej.

Dziękuję wszystkim czytelnikom oraz współpracującym wydawnictwom za wspólnie spędzony marzec, ale przede wszystkim za to, że dzięki nim mogę robić to, co lubię najbardziej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.