3 kwietnia 2015

Sztuka sprzedaży - Marta Półtorak

Wydawnictwo: E-bookowo
Kategoria: Poezja
Strony: 33
Moja ocena: 10/10
 
O dobrych książkach zwykle niewiele mam do powiedzenia. Uważam, że to dobrze, że tak właśnie powinno być. Jeśli coś jest wartościowe, to nie wymaga żadnego komentarza, ponieważ jest w stanie samo się obronić. Tak jest również tym razem. 

Poezja Marty Półtorak bardzo mi się spodobała. Jest to naprawdę niebanalny tomik, godny uwagi. Może okazać się świetnym prezentem z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych. Lektura książki nie była dla mnie czasem straconym. Autorka wzbogaciła mój czas o przeżycia artystyczne, refleksje i przemyślenia, za co jestem wdzięczna. Bardzo podoba mi się dynamika, tych krótkich tekstów, obok których nie sposób przejść obojętnie.

Cóż powiedzieć więcej, życzę sobie i wszystkim molom książkowym tylko takich lektur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.