6 maja 2015

Lista czytelnicza na maj? Czyli co dalej.


Zmieniłam zdanie jeżeli chodzi o spisywanie list czytelniczych na początku każdego miesiąca. Doszłam do wniosku, że za bardzo mnie to ogranicza. Przez moje ręce przechodzi naprawdę wiele interesujących książek, które warto zrecenzować, sporządzanie list czytelniczych na początku każdego miesiąca, uniemożliwia mi elastyczność w tej kwestii. Dlatego blog wraca do swoich starych zasad, tzn. do informowania czytelników na bieżąco o ciekawych książkach, publikacjach i tak dalej. 

Pomyślałam sobie jednak, że sensownym posunięciem byłby post rozliczeniowy pisany pod koniec każdego miesiąca, w którym informowałabym o tym, co udało mi się zrobić. Wydaje mi się, że jest to lepsza forma niż zapowiadanie recenzji na bloga. No cóż, człowiek uczy się na błędach ;) 

Przed momentem kurier dostarczył mi kolejne interesujące książki. Jeszcze dzisiaj pojawi się kolejna recenzja/recenzje. Zobaczymy co mi dzień przyniesie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.