25 maja 2015

Nie lubię poniedziałku - czyli jak sobie z tym poradzić?! - Będą książki dla Ciebie.

Dla niektórych poniedziałek jest dniem tragicznym, oznaczającym powrót do pracy, czy szkoły. Co jest takiego w tym felernym poniedziałku, że budzi on powszechną niechęć? Przecież człowiek potrafi się przyzwyczaić do chodzenia do pracy, czy szkoły. No właśnie... Być może to właśnie z powtarzającym się nawykiem mamy problem, a nie z poniedziałkiem jako takim? Może niechęć do poniedziałku bierze się z obawy przed nudą, z obawy, że znów tydzień roboczy będzie wyglądał tak samo. Tymczasem, to przecież właśnie od nas zależy, jak będzie wyglądał nasz dzień, czy tydzień. 

Z racji tego, że tydzień warto rozpocząć dobrą książką, chciałabym podzielić się informacją, że wkrótce przyłączę się do bookcrossingowej akcji i będzie można odnaleźć moje książki w różnych częściach Gdańska. Każdy, kto zechce przygarnąć moją książkę, będzie mógł znaleźć przydatne informacje na stronie, do której link podam w widocznym miejscu bloga. Przypominam, że bookcrossing nie ma nic wspólnego z kupowaniem książek. To wędrowanie książek, które przeczytane, trafiają z rąk, do rąk, w ramach społecznej akcji czytelniczej.

Przyznaję, że w ostatnim czasie posty na blogu ukazują się nieco rzadziej. Dzieje się tak, ponieważ mam ostatnio ciężki okres i staram się nie zagubić w wypełnianiu wszystkich obowiązków - jak widać, jakiś umilacz na początek tygodnia również by mi się przydał. Pracę ułatwiają mi wszelkiego typu organizery, ale nie nie jestem zaprogramowanym automatem, ani szwajcarskim zegarkiem, a poza tym, uważam, że planowanie nie powinno być kompulsją;). Przechodzę aktualnie okres rozmaitych napięć, które staram się pokonywać metodą taoistycznego minimalizmu. Bowiem, nie chodzi o ilość, ale o jakość. 

Mam również dobrą wiadomość dla czytelników bloga, którzy mieszkają poza Gdańskiem. Już 1 czerwca 2015 zostanie ogłoszony kolejny konkurs z serii "Weź książkę dla siebie", na razie nie zdradzę Wam jaka książka będzie nagrodą, ale myślę, że warto jej wypatrywać, ponieważ to pozytywna lektura, która może umilić poniedziałek małym i większym;) 

Życzę Wam udanego tygodnia !;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.