3 maja 2015

Niewolnicy snów II - Dominika Budzińska

Wydawnictwo: E-bookowo
Strony: 301
Moja ocena: 7/10

Przyznaję, że nie przeczytałam I części "Niewolników snów". Miałam przyjemność przeczytać, część II i uważam, że jest to interesująca lektura. Podoba mi się nieco schizofreniczny charakter tej powieści, motyw "mieszania się" jawy ze snem, jest bardzo interesujący.

Niejeden filozof rozważał ten temat, zupełnie na poważnie. Dlatego przy okazji tej recenzji, polecam zajrzeć również do źródeł filozoficznych. Skąd wiemy, że sen jest snem, a jawa jawą? A może to sen jest jawą, a jawa snem?

Książka Dominiki Budzińskiej, spodobała mi się. "Niewolników snów" czyta się naprawdę przyjemnie, a język powieści jest dosyć płynny, podobnie jak przeżycia głównej bohaterki. Narracja, skoncentrowana raczej na prostych i konkretnych zdaniach, też dodaje klimatu tej opowieści.

Książkę polecam i zachęcam do wzięcia udziału w moim konkursie, ponieważ nagrodą jest właśnie ta książka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.