9 czerwca 2015

T. Hipsz: Firma w Internecie, poradnik subiektywny.



Nie jest to typowy poradnik, dlatego, że zwykłe poradniki są zazwyczaj porywające i ubogie w treść merytoryczną. Tym razem jest jednak odwrotnie...

Autor w bardzo rzeczowy sposób opisuje stawianie pierwszych kroków w biznesie internetowym. Książka jest podzielona na trzy części, co ułatwia czytelnikowi skoncentrowanie się na treści odpowiadającej jego oczekiwaniom. 

Część pierwsza poświęcona jest planowaniu, zawiera podstawowe informacje, potrzebne do założenia biznesu w Internecie, oraz traktuje o problemach, nad którymi należy się zastanowić przed założeniem firmy. 

Część druga, to część praktyczna, zawiera pierwsze kroki, jakie należy poczynić, by doprowadzić do realizacji założonych celów. W części trzeciej, czytelnik odnajdzie porady marketingowe oraz porady, jak utrzymać już stworzony biznes. 

Nie jest to książka porywająca, ale bogata w treść merytoryczną. Warto ją przeczytać i wyciągnąć wnioski z przyswojonej treści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.