9 lipca 2015

Piękne ogrody. Antystresowe kreatywne kolorowanie dla dorosłych od wydawnictwa Amber

Byłam bardzo zdziwiona gdy dotarły do mnie pierwsze głosy na temat kolorowanek dla dorosłych, które od kolorowanek dla dzieci, różnią się masą skomplikowanych, małych elementów do kolorowania. Cóż... rzeczywiście w księgarniach pojawiło się w ostatnim czasie dosyć dużo tego typu zbiorów.
Zastanawiam się tylko, na ile jest to tzw. "antystresownik", a na ile "ogłupiacz".

Kolorowanie być może jest zajęciem przyjemnym, ale jakoś trudno mi je sobie wyobrazić w innych warunkach niż podczas rozmowy telefonicznej. Uważam, że lepiej jest poświęcić się innym zajęciom, bardziej twórczym niż zamalowywanie jakichś gotowych wzorów.

Zastanawiam się, czy nie jest to "ogłupiacz", ponieważ tego typu bezrefleksyjne zajęcia są wciągające i mogą w jakiś sposób zajmować czas, który można by było przeznaczyć na coś pożytecznego. 

Mam mieszane uczucia co do tych kolorowanek, ale rzeczywiście zawierają one piękne wzory, które można potraktować również jako szablony do witraży. To zastosowanie wydaje mi się ciekawsze i bardziej godne uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.