7 sierpnia 2015

Czytam i recenzuję, i... robię zdjęcia. Wchodzę na #Instagram ;)

https://instagram.com/monikam.zielinska/ 

Przed paroma dniami założyłam konto na Instagramie. Od tej pory można mnie śledzić, nie tylko przez Google+, czy Twittera, ale również przez Instagram. Bardzo lubię robić zdjęcia. Nie zajmuję się fotografią fachowo, ale jest to moje hobby i często noszę przy sobie aparat. Długo zastanawiałam się nad tym, czy zakładać jeszcze jakieś konto fotograficzne. Na początku korzystałam jedynie z Digarta. Jednak, nie miałam możliwości regularnego korzystania z tego portalu i samo dodawanie zdjęć zajmowało mi dosyć dużo czasu, dlatego nie wysyłałam ich na swój profil tak często, jakbym tego chciała. 
Podczas korzystania z Instagrama okazało się, że ten problem praktycznie nie istnieje. 

Ciekawych mojego świata wyobraźni, zapraszam na swoje konto na Instagramie [klik] i zachęcam do bardziej bezpośredniej aktywności, jeżeli chodzi o komunikację ;) 

Do zobaczenia na Instagramie! ;)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.