7 września 2015

Grzegorz Marynowicz: 101 niezwykłych pomysłów na biznes


Przeczytałam w pewnej książce, niestety nie pamiętam już w jakiej (czytam ich wiele), że dobrze jest zaczynać dzień od czytania publikacji nastrajających kreatywnie i inspirujących do twórczego działania. Rzekomo, człowiek po takim czytaniu nastraja się twórczo na cały dzień. Nie wiem czy to prawda, ale nawet jeśli nie, to kto mi zabroni żyć według tego małego zabobonu. Żadna przeczytana książka nie trafia przecież w próżnię (cóż... przynajmniej mam taką nadzieję ;)). 

"101 niezwykłych pomysłów na biznes" to album prezentujący mniej i bardziej kontrowersyjne pomysły na własną działalność. Spośród wszystkich przedstawionych pomysłów, najbardziej zapadły mi w pamięć butelki, których nakrętki, oprócz tego, że spełniają swoją normalną funkcję, są również klockami pasującymi do zestawów LEGO. Moim zdaniem to bardzo praktyczne i recyclingowe rozwiązanie. Jestem fanką wszelkich projektów DIY opierających się na nadawaniu nowego życia rzeczom, dlatego to rozwiązanie bardzo przypadło mi do gustu.

Pomysłem, który bardzo mnie zdziwił było... sprzedawanie powietrza w puszce. Ciekawskich zapraszam na stronę osiemnastą. Jestem w ciężkim szoku, że ludzie nawet na coś takiego są w stanie marnować pieniądze. Cóż... na ludzkich fanaberiach można zarobić naprawdę wiele.

Porzucając temat powietrza w puszce i przechodząc do oceny samej książki, uważam, że fani Inspektora Gadżeta będą z niej zadowoleni. Ciekawe inspiracje, ciekawe pomysły, a wszystko to wzbogacone fotografiami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.