17 września 2015

Lifestyle: Miejsca. Poznań. - 10. Polski Zjazd Filozoficzny, urokliwa gastronomia i Skład Kulturalny.


Na samym początku tego posta muszę przeprosić za brzydkie formatowanie. Zazwyczaj się tak dzieje, kiedy publikuję przez inne urządzenie niż komputer. Brak dołączonego zdjęcia wynika stąd, że jeszcze nie zdążyłam go zrobić;)

Od wczoraj uczestniczę w 10 Polskim Zjeździe Filozoficznym. Drugi dzień zjazdu był naprawdę udany, z rana wysłuchałam wykładu profesor Paprzyckiej, a następnie udałam się na sekcję etyki stosowanej. Po południu wybrałam się na podsekcję etyki stosowanej: etykę biznesu. Wieczorem wysłuchałam panelu dyskusyjnego poświęconego coachingowi i doradztwu filozoficznemu. Wczorajszy dzień był dla mnie bardzo owocny w nowe przemyślenia i inspiracje. Zdecydowanie najbardziej podobała mi się główna sekcja etyki stosowanej, wygłoszone tam wystąpienia były najbliższe moim zainteresowaniom, a zarazem pobudziły do nowych przemyśleń. 

Dzisiaj również wybieram się na etykę biznesu, oraz na sekcję hermeneutyczną.  Podobno w zjeździe wzięło udział tysiąc osób, ale prawdę mówiąc, przez to, że sekcji i wykładów jest tak wiele, jest to właściwie nieodczuwalne. Wykładyi wystąpienia odbywają się na wydziale prawa, na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Niestety nie miałam jeszcze okazji wybrać się na stare miasto,  ale być może wkrótce się to zmieni.

Urokliwe miejsca gastronomiczne,  które warto odwiedzić w Poznaniu to: Konfitura, U Ciebie czy u mnie?, Tośka -w której,  jak można zobaczyć na ścianie,  posilił się mój ulubiony kabaret, kabaret Hrabi. Każde z tych miejsc ma swój odrębny klimat. Najbardziej spodobał mi się jednak teatralny styl Tośki.

Jeżeli chodzi o miejsca kulturalne, polecam Skład Kulturalny. To bardzo urokliwa księgarnia urządzona w stylu retro, minimalistycznie i z klasą, takie miejsce to raj dla książek i moli książkowych. Gdyby była w moim mieście, na pewno przesiadywałabym tam całymi dniami.

Dzisiaj wybieram się na etykę biznesu oraz na sekcję hermeneutyczną, a co będzie dalej, zobaczymy;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.