8 lutego 2016

Zmiany na blogu - dlaczego i po co? - i słuchowisko z okazji powrotu.

Od jakiegoś czasu przygotowywałam się do kolejnej zmiany szablonu. Było to umotywowane tym, że często słyszałam opinie, według których, nawigacja na blogu była utrudniona przez wygląd strony. Uznałam, że są to trafne uwagi, ale wygląd strony udało mi się zmienić dopiero wczoraj. Potrzebowałam trochę więcej czasu na zmianę i dostosowanie strony do nowego szablonu, zaś z czasem było ostatnio różnie.

Po krótkiej przerwie wracam z rozmachem, i mam nadzieję, że już pełną parą ;)


Z okazji tego powrotu, polecam ciekawe słuchowisko, które umiliło mi czas w trakcie sesji egzaminacyjnej i natchnęło do kolejnych filozoficznych rozważań ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.