17 marca 2016

Luca Dotti: Audrey w domu


Bardzo się ucieszyłam kiedy otrzymałam tę książkę od Wydawnictwa Literackiego. Prosiłam o nią na parę miesięcy przed premierą, wtedy żaden egzemplarz nie był jeszcze dostępny. Później, w przypływie różnych spraw, zapomniałam o swojej prośbie. Miałam wspaniałą niespodziankę kiedy odebrałam z poczty zupełnie niespodziewaną przesyłkę.

Mam słabość do starego kina. Od wielu lat, nieprzerwanie, jedną z moich ulubionych aktorek jest Audrey Hepburn. "Audrey w domu" to przede wszystkim książka o mamie, a przy okazji o aktorce. To zbiór wspomnień, zdjęć i smaków. To książka, w której porady kulinarne przeplatają się z ciekawostkami z życia aktorki.

To piękny i użyteczny album. Piękny ze względu na zdjęcia z Audrey, użyteczny ze względu na aspekt kulinarny. W albumie znalazły się zarówno fotografie z prywatnej kolekcji aktorki, jak i zdjęcia z filmów. Wśród przepisów można znaleźć proste i trudniejsze dania, wszystkie one ujmują jednak swoją skromnością i taką pozytywną zwyczajnością. Wypróbowałam już kilka z nich i jestem bardzo zadowolona z tej książki. Dla miłośników starego kina, oraz dla miłośników świata mody (nie zapominajmy, że Audrey Hepburn była też modelką), to prawdziwy "must have". ;)

6 komentarzy:

  1. Audrey to moja ulubiona aktorka, również mam słabość do starego kina i od chwili gdy ukazała się ta książka poluję na nią :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i życzę owocnego polowania! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam Audrey, więc z pewnością również sięgnę po tę książkę :)
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto uzupełnić biblioteczkę o ten album, przepisy kulinarne są dodatkowym atutem :)

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się ciekawą pozycją ;) Twoja recenzja jak najbardziej mnie zachęciła.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.