15 maja 2016

[KONKURS!] K. C. Hiddenstorm: Władczyni Mroku


"Władczyni Mroku" to opowieść dla wielbicielek krwawego fantasy. Jest to książka napisana z perspektywy kobiety i dla kobiet. Mnie osobiście nie zainteresowała, ponieważ mam inny gust literacki. Niemniej jednak domyślam się powodów, przez wzgląd na które tego typu książki są lubiane. 

Powieść "Władczyni Mroku" to łatwa w odbiorze historia dla ludzi, którzy poszukują w literaturze przede wszystkim specyficznie rozumianej rozrywki. Zastosowany w książce "filmowy" typ narracji jest tego najlepszym potwierdzeniem. Choć objętość tej książki może przerazić, czyta się ją niezwykle szybko i sprawnie. 
Mimo tego, że "Władczyni mroku" nie zainteresowała mnie, postanowiłam zorganizować konkurs z udziałem tej książki. Jest to forma "wyjścia na przeciw" tym czytelnikom, którzy tego typu literaturę cenią i lubią.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

1. Polubić stronę bloga na Facebooku [klik]
2. Udostępnić post konkursowy na swoim profilu
3. Odpowiedzieć mailowo na pytanie konkursowe: Gdybyś miał/miała możliwość zaprojektowania swojego życia na wzór fantasy, jak ono by wyglądało i czym byś się zajmował/zajmowała? Maile proszę wysyłać na adres: wezksiazkedlasiebie@gmail.com w temacie maila proszę wpisać "Władczyni Mroku".
4. Zakończenie konkursu 25.05.2016 o godzinie 11:00. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej drogą mailową. Aż trzy najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone ebookiem - Powodzenia! ;)

Fundatorem nagród w konkursie jest wydawnictwo E-bookowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.