5 maja 2016

Zapowiedzi na maj



Dzisiaj mam dla Was zapowiedź wiosennej niespodzianki. Polecam obserwować stronę, ponieważ 15 maja ukaże się wpis konkursowy i znów będzie okazja na zdobycie interesującej książki - tym razem w formie E-booka. Na razie nie zdradzam tytułu, ponieważ właściwy wpis ukaże się właśnie 15 maja :)

W planach na maj jest również nowa podstrona bloga. Nie wiem czy uda mi się to zrealizować, bo koniec roku akademickiego zbliża się wielkimi krokami. Mimo tego głęboko wierzę, że na wszystko znajdzie się czas i mam nadzieję, że z końcem tego miesiąca faktycznie ukaże się nowa podstrona. Najprawdopodobniej będzie to inny blog, połączony linkiem ze stroną główną (tak, jak połączyłam malinowoherbacianą z czytamirecenzuje). Możliwości Blogspota nie wystarczają mi do tworzenia satysfakcjonujących podstron, dlatego szukam innych rozwiązań. ;)

Postanowiłam się jeszcze lepiej zorganizować i planować zawczasu recenzje, które dla Was piszę. Kiedyś nie było takiej potrzeby, ponieważ nie współpracowałam z tyloma wydawnictwami i właściwie wpisy mogły ukazywać się w dowolnych momentach. Teraz widzę coraz większą potrzebę zaplanowania postów. Można powiedzieć, że już w jakimś stopniu robiłam to wcześniej, ale czuję, że teraz powinnam jeszcze bardziej się na tym skoncentrować. 

Tak czy inaczej, maj zapowiada się twórczo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.